Cykl plakatów o kobietach i opresyjnym języku współczesnej samoakceptacji
- projektant: Oriana Iżycka
- promotorzy: Maciej Frąckowiak, Honza Zamojski

Projekt dyplomowy
Cykl plakatów o kobietach i opresyjnym języku współczesnej samoakceptacji
Cykl krytycznych plakatów skłania do refleksji nad opresyjnymi narracjami wokół samoakceptacji. Zwraca uwagę, że hasła takie jak well-being i body positivity mogą wywoływać poczucie winy i są ściśle związane z presją społeczną. To nie tylko modne tematy, ale także produkty systemu kapitalistycznego. Plakaty poddają w wątpliwość hasła o tematyce samorozwojowej, podkreślając emocje, które mogą towarzyszyć odbiorcom podczas interakcji z danym komunikatem.
Graduation 10
Moment, w którym wydajemy kolejny katalog z pracami dyplomowymi studentów, jest zawsze szczególny. Z jednej strony to pożegnanie absolwentów konkretnego rocznika i uhonorowanie ich poprzez prezentację prac dyplomowych. Z drugiej to podsumowanie najważniejszych i najciekawszych projektów, które realizowaliśmy z studentami w ostatnim roku.