iMagi Wall
- projektant: Esra Özdemir, Yamkela Nodada

Myśl przewodnia
Liczne zabawy dzieci są ich pracą.
Janusz Korczak
lekarz, pedagog, prekursor działań na rzecz praw dziecka
Projekt studencki
iMagi Wall
Grupa docelowa: dzieci w wieku od 4 do 8 lat.
Charakterystyka dzieci w tej grupie wiekowej:
- Etapy rozwoju
- Rozwój poznawczy: dzieci zaczynają rozumieć instrukcje, przestrzegać zasad i chętnie angażują się w zabawy oparte na wyobraźni.
- Rozwój motoryczny: następuje dalsze doskonalenie zarówno małej, jak i dużej motoryki.
- Skupienie na edukacji: przygotowanie do nauki w szkole podstawowej, rozwój umiejętności czytania, liczenia i rozwiązywania problemów.
- Uwarunkowania praktyczne i społeczne
- Gotowość szkolna: nacisk na rozwój kompetencji potrzebnych w szkole, takich jak podstawy matematyki, nauka języka oraz umiejętności społeczne.
- Znaczenie wczesnej edukacji: wczesne wsparcie rozwojowe przynosi długofalowe efekty.
- Zdolność korzystania z bardziej skomplikowanych projektów: dzieci w tym wieku angażują się w bardziej skomplikowane zabawy, co pozwala na projektowanie bogatszych doświadczeń.
Elementy projektu
Magnetyczny zestaw liter i cyfr pomaga rozwijać umiejętności czytania i pisania, pozostałe umiejętności językowe, zdolności poznawcze i motorykę małą.
Filcowe obręcze do koszykówki/„magnesy” rozwijają motorykę dużą, myślenie strategiczne i umiejętności społeczne.
Skarpetkowe pacynki pomagają rozwijać wyobraźnię, kreatywność, umiejętności społeczne i komunikacyjne.
Autorzy projektu
Akcesoria do bujaka zostały zaprojektowane przez Esrę Özdemir i Yamkelę Nodadę, studentów specjalności Product Design.
Przedmioty powstały w ramach współpracy School of Form i marki Good Wood.