iMagi Wall

  • projektant: Esra Özdemir, Yamkela Nodada
Good Wood 2025
Bujak z akcesoriami pozwalającymi na doczepianie liter i cyfr
Projekt: iMagi Wall | Autorzy: Esra Özdemir, Yamkela Nodada |

Myśl przewodnia

Liczne zabawy dzieci są ich pracą.

Janusz Korczak
lekarz, pedagog, prekursor działań na rzecz praw dziecka

Projekt studencki

iMagi Wall

Grupa docelowa: dzieci w wieku od 4 do 8 lat.

Charakterystyka dzieci w tej grupie wiekowej:

  1. Etapy rozwoju
    • Rozwój poznawczy: dzieci zaczynają rozumieć instrukcje, przestrzegać zasad i chętnie angażują się w zabawy oparte na wyobraźni.
    • Rozwój motoryczny: następuje dalsze doskonalenie zarówno małej, jak i dużej motoryki.
    • Skupienie na edukacji: przygotowanie do nauki w szkole podstawowej, rozwój umiejętności czytania, liczenia i rozwiązywania problemów.
  2. Uwarunkowania praktyczne i społeczne
    • Gotowość szkolna: nacisk na rozwój kompetencji potrzebnych w szkole, takich jak podstawy matematyki, nauka języka oraz umiejętności społeczne.
    • Znaczenie wczesnej edukacji: wczesne wsparcie rozwojowe przynosi długofalowe efekty.
    • Zdolność korzystania z bardziej skomplikowanych projektów: dzieci w tym wieku angażują się w bardziej skomplikowane zabawy, co pozwala na projektowanie bogatszych doświadczeń.

Elementy projektu

Magnetyczny zestaw liter i cyfr pomaga rozwijać umiejętności czytania i pisania, pozostałe umiejętności językowe, zdolności poznawcze i motorykę małą.

Filcowe obręcze do koszykówki/„magnesy” rozwijają motorykę dużą, myślenie strategiczne i umiejętności społeczne.

Skarpetkowe pacynki pomagają rozwijać wyobraźnię, kreatywność, umiejętności społeczne i komunikacyjne.

Autorzy projektu

Akcesoria do bujaka zostały zaprojektowane przez Esrę Özdemir i Yamkelę Nodadę, studentów specjalności Product Design.

Przedmioty powstały w ramach współpracy School of Form i marki Good Wood.