Get away

  • projektant: Weronika Strzelczyk i Wiktoria Stroisz
  • promotorzy: Jarosław Kowalczyk, dr Anita Basińska, dr. hab. Bianka Rolando, prof. Uniwersytetu SWPS, dr Anita Basińska
Graduation 6
Projekt: Get away | Projektantki: Weronika Strzelczyk i Wiktoria Stroisz
Projekt: Get away | Projektantki: Weronika Strzelczyk i Wiktoria Stroisz

Projekt dyplomowy

Get Away: lęk i przyjemność w kontekście prototypu gry komputerowej

Przez bliskie usytuowanie struktur mózgowych odpowiadających za lęk i przyjemność ludzie są w stanie odczuwać jednocześnie pozytywne i negatywne emocje. Fani horrorów pożądają idącej w parze ze strachem euforii wywołanej przez adrenalinę. Koncept gry Get Away powstał właśnie dla takich odbiorców. Podczas trzymającego w napięciu pobytu w podziemnych tunelach gracz obserwuje własny puls. Uświadamia sobie, jak zmienia się jego tętno, gdy odczuwa strach, i dzięki temu ma możliwość regulowania swoich emocji.

Projektantka

Weronika Strzelczyk

Specjalność: Communication Design
Rok ukończenia: 2020

Projektantka

Wiktoria Stroisz

Specjalność: Communication Design
Rok ukończenia: 2020

Graduation Show 6

Ten artykuł jest częścią kolekcji „Graduation Show 6”.

dowiedz się więcej
Graduation Show 6

Ten artykuł jest częścią kolekcji „Graduation Show 6”.

dowiedz się więcej