Get away
- projektant: Weronika Strzelczyk i Wiktoria Stroisz
- promotorzy: Jarosław Kowalczyk, dr Anita Basińska, dr. hab. Bianka Rolando, prof. Uniwersytetu SWPS, dr Anita Basińska
Projekt dyplomowy
Get Away: lęk i przyjemność w kontekście prototypu gry komputerowej
Przez bliskie usytuowanie struktur mózgowych odpowiadających za lęk i przyjemność ludzie są w stanie odczuwać jednocześnie pozytywne i negatywne emocje. Fani horrorów pożądają idącej w parze ze strachem euforii wywołanej przez adrenalinę. Koncept gry Get Away powstał właśnie dla takich odbiorców. Podczas trzymającego w napięciu pobytu w podziemnych tunelach gracz obserwuje własny puls. Uświadamia sobie, jak zmienia się jego tętno, gdy odczuwa strach, i dzięki temu ma możliwość regulowania swoich emocji.
Projektantka
Weronika Strzelczyk
Specjalność: Communication Design
Rok ukończenia: 2020
Projektantka
Wiktoria Stroisz
Specjalność: Communication Design
Rok ukończenia: 2020