Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Design management potrzebny jest w przedsiębiorstwie, organizacji czy instytucji na każdym etapie jej funkcjonowania w obszarach: tworzenia strategii, tworzenia marek, rozwoju nowych produktów oraz usług (service design), usprawniania procesów, tworzenia skutecznej komunikacji.

Adresaci:

  • menedżerowie
  • projaktanci
  • właściciele firm lub osoby zakładające firmę 

Czego uczymy na Zarządzaniu innowacją?

  • Zarządzanie innowacją (16 godz.)
  • Zarządzanie designem (16 godz.)
  • Rozwój kreatywności (8 godz.)
  • Anatomia trendów (16 godz.)
  • Rozwój umiejętności prezentacyjnych (8 godz.)
  • Strategia i modelowanie w biznesie (16 godz.)
  • Kreowanie tożsamości marki (16 godz.)
  • Identyfikacja wizualna (8 godz.)
  • Projektowanie usług i doświadczeń (16 godz.)
  • Projektowanie i prototypowanie UX (16 godz.)
  • Badania wspierające innowacyjność (16 godz.)
  • Aspekty finansowe - budżetowanie (8 godz.)
  • Konsultacje (dla każdego zespołu projektowego - praca w multidyscyplinarnych zespołach)

Desing thinking

Design thinking oparte jest o pracę warsztatową w multidyscyplinarnych zespołach, w których łączą się kompetencje ludzi z różnych obszarów działalności organizacji oraz ekspertów z różnych dziedzin. Koncentruje się na człowieku, jego potrzebach/marzeniach/oczekiwaniach oraz rozwiązuje problemy biznesowe w korelacji z tymi potrzebami. Czerpie narzędzia z pracy projektantów, które pomagają generować nowe idee, wizualizować je, prototypować oraz testować po to, żeby wdrażać najskuteczniejsze rozwiązania. Narzędzia te służą do tworzenia innowacji nie tylko w zakresie wyglądu czy użyteczności produktu, ale także strategii działania, rozwoju nowych usług, usprawniania procesów, czy metod działania.

Innowacyjna metodologia nauczania i kompleksowy program

  • zdecydowana większość zajęć praktycznych
  • praca w interdyscyplinarnych zespołach
  • program uwzględniający powiązania pomiędzy różnymi obszarami funkcjonowania firmy
  • projektowanie zintegrowane - czym jest i jak je wdrażać
  • dokładne procedury wdrażania praktycznych narzędzi
  • analiza przypadków firm, które osiągnęły rynkowy sukces
  • praca na rzeczywistym projekcie pod okiem praktyktów z różnych branż
  • wymiana doświadczeń i nawiązanie kontaktów fachowców z różnych dziedzin biznesu
  • najlepsi wykładowcy– eksperci z międzynarodowym doświadczeniem praktycznym i edukacyjnym z różnych branż
  • najnowsza wiedza + praktyczność + dostępne narzędzia wdrożenia

Efekt = unikalne umiejętności i kompetencje, które zwiększą skuteczność Twojego sposobu zarządzania, projektowania produktów, usług i doświadczeń klientów

Tworzenie innowacji i kreatywne rozwiązywanie problemów to największe wyzwanie stawiane przed polskimi firmami. W perspektywie unijnej na lata 2014–2020 na ten cel przeznaczono aż 25 mld zł - to największe w historii środki na wsparcie innowacyjności polskich firm.

Anna Wróblewska
opiekunka merytoryczna studiów

Kadra

Naszą kadrę tworzą cenieni specjaliści-praktycy, którzy prowadzą zajęcia na podstawie własnych doświadczeń w pracy projektowej. To wybitni projektanci, łączący znajomość technologii z humanistyczną wrażliwością.

Sylwia Hull-Wosiek

Trener, konsultant, coach, facylitator.

Rafał Kołodziej

Strateg, projektant usług

Anna Wróblewska

Design management konsultant

Bartłomiej Gola

Przedsiębiorca i innowator

Pracownie

Interesujące? Opis programu i kadry oraz warunki rekrutacji wraz z opłatami znajdziesz na stronie Centrum Studiów Podyplomowych Uniwersytetu SWPS

Zobacz

Kontakt

Koordynator kierunku: Alicja Pers
tel. 61 27 11 252
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.