Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

W Polsce już 65% produktu krajowego brutto jest dostarczane przez usługi. I udział ten rośnie.
Usługi to przyszłość. Warto ją zaprojektować.

Twój przyszły zawód:

Projektant usług

Partnerzy kierunku

concordia design siedem osmych

Czego uczymy na projektowaniu usług?


Empatia

  • Service Jam – proces projektowy w pigułce (16 godz.)
  • Etnografia i badania jakościowe w projektowaniu usług (16 godz.)
  • Budowanie zespołów (10 godz.)
  • Trendy - analizowanie i prognoza (16 godz.)
  • Persony i Customer Journey - projektowanie w praktyce


Definicja

  • Projektowanie propozycji wartości (16 godz.)
  • Design - katalizator innowacji w usługach (16 godz.)
  • Wykorzystanie technik kreatywnych w projektowaniu usług (8 godz.)
  • Prototypowanie usług (8 godz.)


Rozwinięcie

  • Testowanie prototypów w praktyce (8 godz.) 
  • Projektowania i facylitacja warsztatów (8 godz.) 
  • Emocje i procesy poznawcze jako stymulatory zmiany w usługach (16 godz.)


Dostarczenie

  • Projektowanie procesu świadczenia usługi (Service Blueprint) (8 godz.)
  • User Experience jako strategia biznesowa w usługach (8 godz.) 
  • Ułożenie koncepcji na wskaźnikach efektywnościowych w organizacji (8 godz.) 
  • Story-telling jako narzędzie wspierające sprzedaż i zmianę w organizacji (8 godz.) 
  • Praktyczne przełamywanie oporów organizacji w pracy projektowej (8 godz.) 
  • Przekuwanie potencjału w realne projekty biznesowe (8 godz.)


Dodatkowo

  • Wsparcie doświadczonego tutora (17 godz. wsparcia dla grupy)
  • Coaching pracy grupy (3 godz. na grupę)

Sposób prowadzenia zajęć

Innowacyjna metodologia nauczania i kompleksowy program, obejmujący prawie 200 godzin warsztatowej pracy nad rzeczywistymi problemami, wiąże w logiczną całość różne aspekty projektowania i wdrażania usług, dostarczając praktycznych narzędzi ich realizacji. Praca na rzeczywistym projekcie w interdyscyplinarnym zespole pod okiem doświadczonych, wykładowców-praktyków, pozwala na wymianę doświadczeń i nawiązanie kontaktów. W efekcie, słuchacze nabierają unikatowych umiejętności i kompetencji zwiększających skuteczność świadczenia usług.

Nauczymy Cię skutecznego projektowania usług. Poznasz metodologię service design oraz doświadczysz pracy grupowej nad konkretnym projektem pod okiem wykładowców-praktyków.

Rafał Kołodziej
współautor programu i kierownik studiów

Kadra

Naszą kadrę tworzą cenieni specjaliści-praktycy, którzy prowadzą zajęcia na podstawie własnych doświadczeń w pracy projektowej. To wybitni projektanci, łączący znajomość technologii z humanistyczną wrażliwością.

Rafał Kołodziej

Strateg, projektant usług

Anna Wróblewska

Design management konsultant

Bartłomiej Gola

Przedsiębiorca i innowator

Marcin Piotrowski

pracuje w zespole User Experience Design w Play

Interesujące? Opis programu i kadry oraz warunki rekrutacji wraz z opłatami znajdziesz na stronie Centrum Studiów Podyplomowych Uniwersytetu SWPS

Zobacz

Kontakt

Koordynator kierunku: Kinga Zajkowska
tel. 22 517 98 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.