Jesteśmy częścią Uniwersytetu SWPS swps logo navbar 30 Przejdź do swps.pl

Projekt otwartej na ulicę witryny sklepowej zakłada, że przechodnie wchodzą z nią w dialog, uczestnicząc w ruchu ulicznym. Projekt, zrealizowany z firmą Orange, inspirowany jest światłem i neonami z otoczenia placu Konstytucji w Warszawie, gdzie go wdrożono. Zapraszając klientów do zabawy, witryna służy budowaniu pozytywnych relacji i wizerunku firmy. Wykorzystana technologia łączy kurtynę LED z czujnikiem Kinect, który interpretuje obraz z ulicy i ruchy przechodniów, przekładając je na ruch na witrynie.

Projektantka: Jadwiga Krym Zofia Napierała,

Promotorzy: Wiesław Bartkowski (Communication Design), Ewa Klekot (antropologia), Dawid Wiener (Psychologia)

Interesujący projekt?
Poznaj specjalność communication design

Zapisz się na newsletter

i otrzymuj informacje o nowościach w ofercie School of Form: warsztatach, wykładach oraz wydarzeniach.